اطلاعیه شماره 1 (مرحله اول بعد از ثبت نام)

متقاضی گرامی دریافت نمایندگی جنرال از بیمه ایران به موارد زیر توجه نمایید.

 

الف) مختص متقاضیانی که کد نمایندگی بیمه عمر از بیمه ایران دریافت ننموده اند

  1. موارد آزمون برای متقاضیانی که کد بیمه عمر بیمه ایران را دریافت ننموده اند  شامل «کلیات بیمه» (منبع: کتاب جامع آموزش بیمه (2جلد) | پژوهشکده بیمه) و بازاربایی در بیمه می باشد. (برای مشاهده منابع روی نام آن کلیک کنید)
  2. آزمون هر ماه طبق جدول زمان‌بندی آزمون‌ها (روی لینک کلیک کنید) در شهر تهران – مرکز علمی کاربردی بیمه ایران برگزار می گردد و ساعت آزمون در کارت ورود به جلسه شما درج می‌گردد.
  3. هر متقاضی جهت ثبت نام در آزمون طبق جدول زمان‌بندی در تاریخ های مشخص شده ثبت نام اولیه و وجه شرکت در آزمونی که قصد شرکت در آن را دارد واریز و کارت ورود به جلسه را دریافت می‌کند و در تاریخ مقرر در جلسه آزمون حضور پیدا می‌کند. / لینک مربوط به پرداخت وجه در زمان مشخص شده در جدول زمان‌بندی، در همین سایت فعال می‌گردد.
    *ثبت نام اولیه تنها یک مرتبه صورت می‌پذیرد و پس از آن برای هر چند آزمونی که تقاضای شرکت در آن را دارید صرفا باید پرداخت وجه انجام دهید.
  4. آزمون نمره منفی ندارد و نمره قبولی در آزمون 60 می باشد.
  5. نتایج آزمون 5 روز کاری پس از برگزاری آزمون در همین سایت  اعلام می‌گردد.
  6. مصاحبه جهت سنجش توانایی متقاضیان در دو مرحله، استانی (در امور نمایندگان استان متقاضی) و تخصصی (در شهر تهران) برگزار می‌گردد.
  7. متقاضیانی که در آزمون نمره قبولی کسب نموده اند جهت مصاحبه استانی به امور نمایندگان استان خود مراجعه نمایند.
  8. در صورت قبولی متقاضی در مصاحبه استانی طی 10 روز کاری بعد از اعلام نتیجه استانی، از طریق پیامک جهت شرکت در مصاحبه تخصصی دعوت می‌گردد.
  9. به متقاضیانی که در مصاحبه تخصصی نیز قبول شده اند برای شرکت در دوره آموزشی از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
  10. مرکز علمی کاربردی بیمه ایران برگزار کننده آزمون ورودی، مصاحبه و کلاس‌های آموزشی می باشد و هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال پذیرش نماینده ندارد و متقاضی می‌بایست شرایط خود را با بخشنامه امور نمایندگان بیمه ایران تطبیق دهد.
در صورت وجود هر گونه پرسش  سوالات خود را به آدرس ایمیلagent@ii-uast.ac.ir ارسال نمایید.

 


ب) مختص متقاضیانی که کد نمایندگی بیمه عمر از بیمه ایران دریافت نموده اند

  1. لطفا شرایط خود را با بخشنامه شماره 500215/97 مورخ  22/06/97  تطبیق دهید و در صورت احراز شرایط جهت انجام مصاحبه استانی به مدیریت استان مراجعه نمایید.
  2. در صورت قبولی متقاضی در مصاحبه استانی طی 10 روز کاری بعد از اعلام نتیجه استانی، از طریق پیامک جهت شرکت در مصاحبه تخصصی دعوت می‌گردد.
  3. به متقاضیانی که در مصاحبه تخصصی نیز قبول شده اند برای شرکت در دوره آموزشی از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
  4. مرکز علمی کاربردی بیمه ایران برگزار کننده آزمون ورودی، مصاحبه و کلاس‌های آموزشی می باشد و هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال پذیرش نماینده ندارد و متقاضی می‌بایست شرایط خود را با بخشنامه امور نمایندگان بیمه ایران تطبیق دهد.
در صورت وجود هر گونه پرسش  سوالات خود را به آدرس ایمیلagent@ii-uast.ac.ir ارسال نمایید.